طب داخلی چیست؟

موقعیت ها و عناوین مختلف زیادی در دنیای پزشکی وجود دارد. و در حالی که تعداد پزشکان مختلف می تواند گیج کننده باشد ، یک رشته پزشکی خاص وجود دارد که باید با آن آشنایی کامل داشته باشید. طب داخلی یک حوزه تخصصی پزشکی است که در درجه اول هر کاری را که با سیستم گوارش شما انجام می دهد ، کنترل می کند. این می تواند الگوهای خواب شما و همچنین بیماری هایی مانند آرتریت را شامل شود. این رشته یک رشته بسیار تخصصی است که نیاز به تحصیلات تکمیلی دارد. افرادی که این تمایز را دارند ، بسیار تحصیل کرده هستند و قادر به مدیریت بسیاری از بیماری ها و مشکلات مختلف هستند. راهنمای زیر سعی خواهد کرد توضیح دهد که بیماری داخلی چیست و چرا اینقدر مهم است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، طب داخلی یک سطح پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد است. این دکتر متخصص قلب در مشهد رشته تحصیلی و عملی بسیار تخصصی است و نیاز به لمس ماهرانه و چشم تیز دارد. این رشته پزشکی نیز بسیار خواستار است. درک تفاوت بین کارآموز و متخصص داخلی بسیار مهم است. از دانشکده پزشکی داخلی اغلب به عنوان متخصص داخلی یاد می شود. آنها به هیچ وجه کارآموز نیستند.

شاید یکی از تخصصی ترین زمینه ها در گروه طب داخلی ، قلب باشد. این به قلب اشاره دارد و این یک منطقه بسیار ظریف است که نیاز به آموزش خاصی دارد. قلب و عروق زمینه های مختلفی برای درک دارد. نمونه ای از انواع مشکلاتی که متخصص قلب داخلی می تواند با آن روبرو شود ، حمله قلبی ، آریتمی و میوپاتی است. همه اینها مسائل بسیار جدی هستند که به سطوح مختلف پزشکی و مراقبت نیاز دارند. حمله قلبی می تواند کشنده باشد ، مانند بسیاری از بیماری های دیگر ، و اغلب می تواند منجر به مشکلات جدی دیگری شود. مسائلی مانند میوپاتی مربوط به عملکرد داخلی قلب است و اغلب ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد.

یکی دیگر از موارد رایج که متخصص داخلی با آن روبرو می شود ، غدد درون ریز است. سیستم غدد درون ریز بدن شما به ترشح هورمون و سطح آن در بدن شما اشاره دارد. این یک مسئله بسیار رایج در زنان است ، اگرچه مردان نیز بیماران دائمی هستند. سیستم غدد درون ریز می تواند از سطح تستوسترون گرفته تا سطح استروژن و هر چیز دیگری بین آنها متغیر باشد. تیروئید نیز در این دسته قرار می گیرد و یک مشکل بسیار رایج در افرادی است که دچار مشکل وزن هستند. مدیریت سیستم غدد درون ریز بسیار جدی است و همچنین نیاز به لمس تخصصی دارد.